>Begonvilli Ev’den Hoşluklar / Jane Hanımefendi’nin Keyifli Anları

>

Bu gün Jane’in fotoğraflarına bakarken, sevgili kızımın nasıl da keyfine düşkün olduğunu gördüm. Ben bu yazıyı yazarken, şu an bile o harika yatış pozisyonlarından biri ile keyif yapıyor..O ne yatışlar öyle:) O Begonvilli Ev’in prensesi, nazlı meleği. .Bakın ve söyleyin, haksız mıyım? Hanımefendi canı isterse sevdirir, keyifle yatarken de rahatsız edilmek istemez..











































Bu da prensesimizin tv keyfi:)


12 Yorum

Filed under Fotoğrafçılık, Hayvan Sevgisi ve Hayvan Hakları

12 responses to “>Begonvilli Ev’den Hoşluklar / Jane Hanımefendi’nin Keyifli Anları

  1. >Resimler çok güzel! Benim en sevdiğim mavi quilt üzerinde olanı.

  2. >bembeyaz gözüküyor günde kaç kez yıkanıyor acaba:) çok temiz:)

  3. >Teşekkür ederiz Zeynep ablası,kızımız temizdir.

  4. >Ay bu pozlar ne böyle artistmi olacaksın kız.Canım gıdısından öp benim için.Maşallah!

  5. >Çok şirin birşey, tasmasına da bayıldım. Nede olsa kız işte, süslü:) Bizimki de böyle şekil şekil yatıyor. Bayılıyorum onu izlemeye. İyi geceler.

  6. >çok güzel canım ya …

  7. >Benim Pasamin kopyasi gibi.Ve yatis tarzlarida ayni inanilmaz.Acaba istemeye mi gelsek ne yapsak cok guzel bir cift olurlar eminim.Janeýi opuyorum kocaman.Sevgiyle kalin…

  8. >Günaydın bu mübarek Ramazan ayında keyifle geçirecegimiz bir hafta diliyorum. http://nazardeymesin07.blogspot.com

  9. >o butlarını yerim onun..iştaha gelicem şimdi..bazı kediler böyle insanı delirtir ama yüzde vermez,sevemeden öyle kalakalınır ya o kötü oluyor işte:)

  10. >kıyamam janeme maşallahh :))

  11. >İlknur'cuğum, çok sevindim bana yazmana..Antalya'ya bekliyorum canım.

Bir Cevap Yazın

