Ürettiklerimden / Demlik Kılıflarını Diktim

>

Dün akşam üzeri ve bu sabah dikiş dikme fırsatı buldum ve aklıma takılan şirin demlik kılıfarını dikmeyi denedim, sonuç fena olmadı.

Yapılışını merak edenler için:

İki renk kumaş ve biraz elyaf gerekiyor. 32cm ve 18cm boyutlarında dört tane dikdörtgen keseceksiniz.Bunların ikisi aynı desenden olmalı. İki tane de farklı desenlerden çaydanlığın tabanına eş büyüklükte yuvarlak parça kesilecek.Ayrıca kumaş dikdörtgenlerle aynı büyüklükte iki parça ve bir tane de yuvarlak taban için elyaf kesip hazırlamalısınız.

 

Arasına elyaf konularak yalıtkanlığı artırılmış demlik kılıfımın dikilmiş hali böyle oldu. İki cm genişliğinde, bir metre uzunluğunda kurdele dikmeyi de unutmayın. Üst kısımdan dört cm aşağıdan kurdele geçirilecek uçkurluk kısmını, iki paralel dikiş olarak dikeceksiniz.

15 Yorum

Filed under Ürettiklerimden, Hobilerim

15 responses to “Ürettiklerimden / Demlik Kılıflarını Diktim

  1. >İnanmıyorum ya bunlar şaka gibi bayıldım. Çok şık aynı zamanda işlevsel .Ellerin dert görmesin.

  2. >uuuwww…:)çok çokkk güzel..aman üşümesin demliklerimiz…valla özendim size elinize makinenize hatta makinenin iğnesine sağlık…Güle güle kullanın…kimbilir birgün Antalya'ya gelince tanışma fırsatı buluruzda demlikler önümüzde çay yudumlarız..Neden olmasın..Sevgiler selamlar..

  3. >gözlerimi alamadım, harika olmuşlar. ferah çaylarınız olsun.ben de de porselen demlik takıntısı var. kullanmalık yetmedi, koleksiyon yapıyorum şimdi, eski-yeni topluyorum. mudoda şekil,şekil şahane demlikler var. 2 tane aldım. yine alacağım.sevgilersibel

  4. >Beğenmenize sevindim. Zarif yorumlarınız için çok teşekkürler. Mudo'nun demliklerini ben de çok sevdim. Antalya'ya yolu düşen tüm dostlar çaya davetliler. Sevgiler, selamlar.

  5. >Canım varya harikasın, bayıldım ben bunlara.Açıklamasınıda yapmışsın çok teşekkürlerSana bişey söyliyim mi bu yaptıkların geçen yazında örnek gösterdiklerinden kat be kat güzel yaa bayıldım bayıldımEllerine sağlık süperYılbaşında Antalya'dayım. Çaya geliyorum :)))) (şaka şaka)İnşallah birgün tanışma fırsatı buluruz sevgiler

  6. >CANIM HARİKA BİRŞRY OLMUŞ….AYYY ÇOK BEĞENDİM…ÇOKTA ŞİRİN…ELLERİNE EMEĞİNE SALIK…ANNEME HEMEN SÖYLEMELİYİM…..BİZDE DENEYELİM BAKALIM YAPABİLECEKMİYİZ…SEVGİLER CANIM…

  7. >Selamlar, mükemmel olmuş bir kaç blogda örgüden yapılanını görmüştüm ama siz son noktayı koymuşsunuz bunlar kesinlikle muhteşem en kısa zamanda ben de yapmak istiyorum. Sizin renk ve kumaş seçiminiz şahane olmuş bakalım ben de uğraşıcam bu kadar güzel yapmaya, ellerinize sağlık

  8. >Çok şirin olmuşlar,ellerinize sağlık….

  9. >bir harikasın …defne çayımı,yoksa ıhlamur mu …??bu demliklerde ne içersen iç çok güzeller ..

  10. >Asıl sizler harikasınız. Beğenilerinizi öyle içten dile getiriyorsunuz ki.. Sevgili Yelda ve diğer arkadaşlar, hepiniz için geçerli çay davetim. Eğer Antalya'ya yolunuz düşerse sizlere hediye de edebilirim.

  11. >çok güzel olmuş kılıflar, ellerinize sağlık. hem şık, hem kullanışlı olmuşlar. renkler ayrıca harika. güle güle kullanın.

  12. >değişik ve şirin olmuşlar,ellerinize sağlık

  13. >çok hoş olmuş bunlaar

  14. >Bayıldım bu çaydanlık kılıflarına, ben de çok istiyorum, elyaf almam lazım, şehre indiğimde ancak. Mutfağınıza da bayıldım, sağlıkla mutlulukla afiyetle yaşayın ailece, sevgiyle kalın…

  15. >Muhteşem,muhteşem,muhteşem… :)Pembe olana tek kelimeyle bayıldım🙂 çay içmeyi çok sevmeyen biri olmama karşın içimden bu şirinlik demliklerden bardak bardak çay içesim geldi🙂 Eline emeğine sağlık..

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s