>Tüm Dostların Yeni Yılını Kutluyorum!

>

19 Yorum

Filed under Özel Günler, Yaşamdan

19 responses to “>Tüm Dostların Yeni Yılını Kutluyorum!

  1. >MERHABA YENİ MUTFAĞINIZ ÇOK ŞIK OLMUŞ İYİ GÜNLERDE KULLANIN.YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN SEVGİLER

  2. >MERHABA,BENDE MUTLU HUZURLU SAĞLIKLI YILLAR DİLERİM.SEVGİLER*

  3. >******yeni yıl sana ve tüm sevdiklerine mutluluk getirsin *******

  4. >Sizinde kutlu olsun 🙂 sağlık huzur getirsin yeni yıll..sevgiler

  5. >Yeni yılın kutlu olsun canım, mutfağın çok güzel olmuş bayıldım valla, bir çayını içmeye gelirim artık :))

  6. >SİZEDE MUTLU YILLAR!!!HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN,KEDER VE HÜZÜNDEN UZAK,HUZURLU BİR YIL OLSUN 2010 SİZE VE SEVDİKLERİNİZE!!!!

  7. >Mutlu yıllar, sevgiyle ve dostlukla Zehr@

  8. >merhablar,öncelıkle yenı mutfagınız ıcın hayırlı olsun dıyorum:)gule gule eskıtın..hyırlı huzurlu yenılerın yasanacagı bır 2010 hepımızın olsun….

  9. >Ailenle beraber geçireceğin mutlu bir yıl diliyorum…

  10. >Yeni gelen yılda, yeni mutfağınızda kışın sıcacık nescafe ve kek, yazın da soğuk naneli bir limonata tadında yıl geçirmenizi diliyorum.

  11. >Saglikli huzur dolu bir yil gecirmeniz dilegiyle..Mutlu Yillar!!!Sevgiyle kalin…

  12. >Evinizden pasta,börek,çöreğin eksik olmadığı,kalbinizin tatlı anılarla dolacağı,sağlığınızın tam kıvamında olduğu,cebinizin tıkır tıkır para kaynadığı,neşenizin kulak memesi yumuşaklığında olduğu ,birseninmutfagi.com 'u ziyaret etmediğiniz bir gününüzün bile geçmediği bir yıl diliyorum….Afiyetle kalın Birsence'de kalın…

  13. >:):)Yeni yıl mesajlarınız da tıpkı sizler gibi çok zarif, çok içten..Sizleri tanıdığım için ve harika blog sayfalarınızla yaşamımı renklendirdiğiniz için çooook mutluyum. Hepinizi çok seviyorum.

  14. >Yüreğin umutlu, umutların atlı, sevdan kanatlı, sofran tatlı, mutluluğun katlı, makamın tahtlı, ömrün bahtlı, gelen yılın bereketli olsun…http://nazardeymesin07.blogspot.com

  15. >Sevgili begonvilli arkadaşım… Mutfağın harika olmuş, eminim oradan mis kokular güzel tatlar çıkacak…Çok zevkli ve çok kullanışlı bir mutfak olmuş…yeni yılda yeni mutfakta yeni tatlarla inşallah diyorum…sağlıkla ve esenlik içinde kal…

  16. >Bıdık size teşekkürlerini, hemcinslerine sevgilerini gönderiyor :))Benden de sana gönlünce geçecek nice yıllar dilekleri….

  17. >Yeni yılın sağlık, mutluluk ve bol şans getirmesi dileğimle… sevgiler…

  18. >Hoşbuldum canım!Hayırlı seneler…

Bir Yanıt Bırakın

