>Objektifime Takılanlar / Antalya’da Akşam Üzeri

>

5 Yorum

Filed under Fotoğrafçılık, Yaşamdan

5 responses to “>Objektifime Takılanlar / Antalya’da Akşam Üzeri

  1. >Ah Antalya dağlarının eşşiz profili. En çok o dağların görünüşünü özlüyorum biliyor musunuz uzakta olunca. Benim için Antalya'nın simgesi o silüet. En yorgun anımda bile oturup bir yere onlara bakınca dinlenirim. Yağmur sonrası da iyice haşmetli olmuşlar. Dağlara selam, size çok sevgi…

  2. >ben de hastayım bu görüntüye…

  3. >Sevgili arkadaşım, sayfamda size bir mim bıraktım. Cevaplamayı arzu ederseniz gereğini yaparsınız, sevgiyle…

  4. >Çok teşekkür ederim Sevgili Leylak Dalı. İlk fırsatta bakacağım ve becerebileceğim türden bir şeyse seve seve yanıtlarım . Sevgiler, selamlar..

  5. >hepsi birbirinde guzel ufff ya burnumda tuttu simdi ulkem zaten hic aklimdan cikmiyor ya…tekrar tesekkurler paylasim icin bol bol yayinlayin bence de bizde hasret giderelim..kocaman opuyorum canim..Sevgilerimle…

Bir Cevap Yazın

