>Begonvilli Ev Halleri

>

Tembel Minik.

Jane televizyon seyrediyor. Üstelik tercihleri var; hayvanların da olduğu filmleri kaçırmıyor.

Yılbaşı çiçeklerimiz açmakta. Tüm güzellikleri ile..

Sümbüller de geri kalır mı?

Okunacak kitaplar gitgide kalabalıklaşıyor. Billie Letts’in Ay Oyunu’na bu gece başlamalı. Kızım senin ne işin var o karede?

Penceremizden gün batımı.

Ve bir de tığ ile babet ördüm. İlk denememdi. Önce taban kısmını, sık iğne olarak ördüm. Terliğimden çıkardığım taban kalıbını biraz küçülterek kullandım. Yan ve üst kısımları trabzanla tamamladım. Bant kısmını da sık iğne ile ördüm.

5 Yorum

Filed under Ürettiklerimden, Botanik, Fotoğrafçılık, Hobilerim, Yaşamdan

5 responses to “>Begonvilli Ev Halleri

  1. >Babet çok şık olmuş ellerinize sağlık. Ben de kendime yapayım 🙂

  2. >Beğenmenize sevindim. Bence de örün, sıcacık tutuyor ayakları. Şimdi farklı bir model deniyorum. Bakalım o nasıl olacak.

  3. >Herşeye farklı bir bakışınız var. Sizi izlemeyi seviyorum. Babetler de çok hoş olmuş. Elinize sağlık.

  4. >Jane'in ıslak burnundan benim için de öper misiniz?

Bir Cevap Yazın

