>Yaşamdan /Güzel Bir Pazar Sabahı

>Günaydın ! Çok güzel bir pazar sabahı ile başladık güne. Parıldayan güneş, lacivert deniz, hafif esen meltem rüzgarı, çiçek kokuları ve kuş sesleri eşlik etti yürüyüyümüze. Parktaki hayvan dostlarımızı doyurduk ve evimize geldik.
Bunlar Maviş’in iki haftalık olan yavruları. Platformun altından çıkmadıkları için ancak bu kadar görüntüleyebildim.

Kahvaltı seremonisinden sonra biraz ortalığa çeki düzen verip gazetelere göz atmaya başladım. Bir yandan da çok sevdiğim Fransızca aşk şarkılarını dinliyorum. (Kulakların çınlasın Öykü Hanım, aklıma sen getirdin)

http://www.esnips.com//escentral/images/widgets/flash/esnips_player.swf
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Çok güzel setler hazırladım yine, baharlık ve yazlık çok rahat, çok şık giysiler.

Begonvilli Ev
Begonvilli Ev, Begonvilli Ev tarafından Coach bags ile yaratıldı

Daha Şık bir şeyler de var.

Begonvilli Ev
Begonvilli Ev, Begonvilli Ev tarafından Roger Vivier shoes ile yaratıldı

Begonvilli Ev
Begonvilli Ev, Begonvilli Ev tarafından Jimmy Choo ile yaratıldı

http://www.esnips.com//escentral/images/widgets/flash/esnips_player.swf
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Bu seti de Bosna Hersek’den arkadaşım arkadaşım Ana benim için hazırlamış. Çok mutlu oldum ve onur duydum. Teşekkürler Sevgili Ana!

Untitled
Untitled, fashion-ana tarafından Arden B dresses ile yaratıldı

Herkese mutlu bir pazar diliyorum.Sevgiler, selamlar Begonvilli Ev’den.

7 Yorum

Filed under Yaşamdan

7 responses to “>Yaşamdan /Güzel Bir Pazar Sabahı

  1. >YAŞIMIN YARISINDA OLSAYDIM,GÜLLÜ OLAN ELBİSEYİ GİYER.BAHARIN GELDİĞİNİ KUTLARDIM.

  2. >Sevgili Örgücüoyuncakcınine(nickiniz böyle olduğu için , böyle hitabediyorum)Siz öyle zarifsiniz ki, ne giyseniz yakışır. Şimdi sizin için bir set hazırlayıp yayımlayacağım. İçimden geldiği gibi. Bakalım beğenecek misiniz? Mutlaka bakın ama, sizin için özenle seçeceğim giysi ve aksesuvarları. Sevgi ve selamlar:)

  3. >Kıyafetler harıkave muzık:)))muhtesem…..cok tskler paylastıgın ıcınkeyıfle dınledım..sevgılerımle.

  4. >Hepsi de çok güzel.MAVİŞ KENDİNİ GÖSTERMEMİŞ AMA EMİNİM ÇOK SEVİMLİDİR.Fransızca şarkılarla aram iyi değildir,yine de keyifle dinledim.Güzel bir hafta diliyorum.

  5. >Kombinlere bayıldım ablacığım. Bebişleri görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum 🙂

  6. >kıyafetler çok nefis ..çiçekli elbiseyide çokl beğendim ama bende öyle durmaski..

  7. >havalar yine soğudu buralarda. yaz gelsin de böyle şık ve hafif şeyler giyinmeye başlayalım artık

Bir Cevap Yazın

