>Eskileri Değerlendirme Yarışması Adayları Huzurlarınızda

>Size bu yarışmadan söz etmiştim. Beyazsepetim adlı blog sayfasında açılan yarışmaya ben de katıldım. Yavaş yavaş adaylar belirlenmeye başladı. Henüz katılım az ama artacağını sanıyorum. Çünkü çok önemli bir teması var bu yarışmanın. Kullanılmayan ve gözden çıkarılan eşya, giysi ve objeler değerlendirilerek yeniden kullanılır hale getirilecekler. 1 mayıs, 10 mayıs tarihleri arasında anketle belirlenecek kazanan.

Aday Ürünler ve Daha FazlasıBurada

İşte benim ürünüm:


Sizleri de bu yarışmaya davet ediyorum.

9 Yorum

Filed under Hobilerim

9 responses to “>Eskileri Değerlendirme Yarışması Adayları Huzurlarınızda

  1. >çok güzelmiş çanta da şapkada !! ben oyumu sana kullanacağım canım..

  2. >Çok teşekkür ederim Zehra Hanım. Beğenmenize sevindim.

  3. >Çok hoş…San yarışmada başarılar diliyorum.Sevgiler:)

  4. >Bol şans dilerim. Renkler iştah açıcı.

  5. >Şans dileyen arkadaşlara teşekkür ederim, çok naziksiniz.

  6. >Arkadaşım katılımın sonra yorumların şimdide bu güzel davetin için de ben sana teşeşkkür etmek istiyorum.gün gün katılımcıar geliyor.yarın 2 yayın dada eklicm.herkeze bol şanslar.sevgiyle kal.

  7. >Teşekkürler Beyaz Sepetim, çok iyi düşünmüşsünüz bu yarışmayı. Bence arada bir yapalım ki eskileri değerlendirme konusu gündemde kalsın.

  8. >çok hoş..iyi şanslar..

  9. >Harika görünüyor gerçekten, bol şanslar canım.

Bir Cevap Yazın

