>Polyvore’da Bir Başarı Daha:) /Nostalgic Women

>Binlerce üyesi olan çok sevdiğim Polyvore.com’da bir yarışmaya daha katıldım. Yarışmanın konusu çok hoştu. ”Nostalgic Women”

Giyim ve modada nostalji konseptini en iyi anlatan setler yarıştı ve Begonvilli Ev’in bir tasarımı dereceye girdi; İlk oniki içine girmeyi başardık. Bakalım sizler de beğenecek misiniz?

beni polyvore da bulun

Begonvilli Evmoda trendler & stiller - Polyvore

Begonvilli Ev, Begonvilli Ev tarafından Betsey Johnson shoes ile yaratıldı











beni polyvore da bulun

12 Yorum

Filed under Giyim ve Moda

12 responses to “>Polyvore’da Bir Başarı Daha:) /Nostalgic Women

  1. >Tebrik ederim,çok beğendim..Ayakkabılar da çok hoşmuş:)

  2. >Ayakkabı ne kadar güzel, ayakkabılarda kurdelaları seviyorum

  3. >Hepinize teşekkürler:)

  4. >tebrikler; ilk 12 süper… ben bir inceleyim bakayım tıklamak gerekiyosa tıklayalım. İnşallah birinci olursunuz…

  5. >Çok teşekkür ederim:)Tıklamakla ilgili değil.

  6. >Tebrikler..Hepsi harika.Sevgiler..

  7. >Teşekkürler papatya..

  8. >Ablacığım çok zevkli kombinler hazırlıyorsun 🙂 Harikasın, tebrik ederim 🙂 Mesajını aldım ve hemen tıklamaya başladım 😉

  9. >Çoook teşekkürler Yeşim'ciğim. Sokakta yaşam savaşı verenler de teşekkür ediyorlar sana.

  10. >Sadelik, asalet… dişilik.Bayıldım 🙂

  11. >Teşekkürler Sittirella.

Bir Cevap Yazın

