>Antalya Halk Eğitim Merkezleri Sergisi

>






Antalya Halk Eğitim Merkezleri’nin yıl sonu sergileri, Subaşı Parkı fuar alanında açıldı.

Resim, ahşap boyama, takı, mefruşat, cam boyama gibi alanlarda pek çok ürün sergileniyor. Pazartesi sabahı henüz standlar hazırlanırken gördüm. Standlar ilçe ilçe paylaşılmış.

Ne yalan söyliyeyim, bu tür sergilerde özenli ve zevkli bulduğum ürünlerin yanı sıra, banal ve sıradan bulduklarım da oluyor. Girişte soldan ikinci olan Konyaaltı Belediyesi diğerlerine fark atıyor. En çok orada sergilenen ürünleri beğendim.

6 Yorum

Filed under Dekorasyon, Yaşamdan

6 responses to “>Antalya Halk Eğitim Merkezleri Sergisi

  1. >son daki tablo çok güzel olmuş.yapanların ellerine sağlık.

  2. >bizim halk eğitimi sergimizde bugün açılıyor.bencede konyaaltı çok titiz çalışmış seramik objeler harika bayıldım

  3. >Zevklerimiz örtüşüyor beyazsepetim,sondaki zebralara ben de bayıldım.Gül Hanım,sizin serginizi de görmek isterdim. Emeği geçenlerin ellerine sağlık.

  4. >Of of hepsi çok güzeller. Yapanların ellerine sağlık

  5. >Çok güzel bir paylaşım bu…Teşekkürler canım.Sevgiler:)

  6. >Teşekkürler AtolyeKedi, teşekkürler Şanslı.

Bir Cevap Yazın

