Sandaletsiz Yaz Geçer mi?

”Geçmez” diyorsanız şu modellere  bir  göz  atın.

6 Yorum

Filed under Alışveriş, Giyim ve Moda

6 responses to “Sandaletsiz Yaz Geçer mi?

  1. >Çok güzel! Acaba fiyatlar nedir? Bunu çok merak ediyorum.

  2. >şipidik şipidik çok güzel oluyor yaz sıcaklarında.sevgiler.

  3. >tırıl tırıl elbıselerın altında super bı butunlesme saglıyorlar:)

  4. >Karen Hanım, bu sandaletler ithal ve bana göre pahalı. En baştaki 244 Amerikan Doları,Beyaz ve kahverengi çiçekli model ise indirimdeymiş şu an 21,ooo Japon Yeni. Beyaz çapraz atkılı model 113 Amerikan Doları ama neyse ki ülkemizde oldukça kaliteli benzer modelleri daha uygun fiatlarla almak olası.

  5. >Ben de çok seviyorum Beyazsepetim. Yalnız sandalet giyen hanımların ayak bakımına önem vermeleri gerekiyor.Öykü'cüğüm, siz gençlere daha çok yakışıyor.

  6. >çok güzel sandalet modelleri harika

Bir Cevap Yazın

