>Bu Vahşete ” Dur ! ” Demeliyiz

>

Tv’de izlediğim zaman dehşet içinde kaldım. İzmir’de sokak kedisini tekmeleye tekmeleye öldürmüşler.


Videosunu da buldum  ama içim buraya koymaya elvermedi.


Bunu yapanlar  insan kılığında dolaşan yaratıklar. Yaptıkları üç beş kuruş para cezası  ile geçiştirilecek, suça ve şiddete eğilimli  insanlar  da  ders  almayacaklar.  Çünkü mevcut yasalara göre hayvanlara yapılan işkencenin cezası çok  yetersiz.


Lütfen Bir İmza da siz atın. 
Bu  konuyu yalnızca,  ”yapan  cezasını  çekmeli” olarak da  düşünmüyorum.   Elbette  suç  olduğuna  göre  ceza  da  olmalı  ama  işin  bir de sosyal  boyutu  var. Böylesine  şiddete  eğilimli, işkenceden  zevk  alan gençler, çocuklar nasıl  bu  hale  geliyorlar? Hangi  modeller etkili  oluyor  da  bu  derece  canavarlaşabiliyorlar?

Bu  çocuklar  nasıl   anne babalarca  yetiştiriliyorlar? Eğitim  sistemimizde  defoları  onarıcı gerçekten  etkili  yöntemler  neden  yok? Sadece  kızıp  cezalandırmakla  sorunu  çözebilir miyiz? İşte  asıl  bu konularda  kafa  yorup gereken  önlemler  alınmalı.

İnsana ya  da  hayvana  yapılması  çok  da farketmiyor. Çünkü bu davranışlar kişilik bozukluğunun sonuçları. İnsana  da  rahatlıkla  yapıldığını  görüyoruz.
Reklamlar

16 Yorum

Filed under Hayvan Sevgisi ve Hayvan Hakları

16 responses to “>Bu Vahşete ” Dur ! ” Demeliyiz

  1. >Allah kahretsin hepsini!

  2. >sevgili bayıldığım .) begonvilli evim..tıpkı dediğin gibi insan kılığında dolaşan lar…yaratıklar..ucubeler..insanlıktan çıkmışlar…Allah onları bildiği gibi yapsın..

  3. >bu arada benim eski yazılarımdan çok yazık:(( a da bakarsan sevinirim..ONLAR İNSAN OLAMAZZ

  4. >Ben izlediğimde kanım dondu gördüklerim karşısında, gözümün önünden gitmiyor bir türlü o vuruşlar:( Mazeretleri ne? sarhoşluk, köpeklerini tırmalamışta onun intikamı!!! Nasıl kan bürümüş gözlerini hem de kendileri de bir hayvan beslerken bir başka canlıya yaptıkları affedilmez.O ellerindeki hayvan da derhal alınmalı,kimbilir ona neler yapıyorlardır bunlar… Yarının en büyük suçluları para cezası ödeyip serbest kaldılar malesef:(

  5. >yuh artık pes valla pes

  6. >arkadaşı facebook ta "kanki ne zaman yiyiyoruz kedinin helvasını" diye not yazmış başka biri de "o artık sosyete oldu seni beni tanımaz" diye dalga geçiyor.. böyle bir arkadaş topluluğu ve gençlik işte. anneleri babaları nasıl bilmek de istemem. Allah islah etsin ama aynı kafada çok insanla birlikte yaşıyoruz..

  7. >Çok haklısınız arkadaşlar. Böyle bir olay karşısında ne desek az.Ellerindeki köpek hakkında benim de şüphelerim var. Bu yapıdaki insanlar kesinlikle o hayvancığı dövüştürüyorlardır. Yaklaşık on onbeş yıldır sokak hayvanları ile ilgileniyorum. Evimde de petlerim var. Pek çok köpek sahibi ile karşılaştım. Bu tür psikopatların köpek sevgisini iyi bilirim. Normal hayvan sevgisi değil, şiddete yönelik tuhaf bir yaklaşımları oluyor köpeklere. Kesinlikle o köpek onlardan alınmalı.

  8. >of of nereye gidiyor bu insanlık?bu genci nasıl bir anne baba yetiştirmiş?hiç mi vicdanı yok bu gencin?

  9. >bu insan müsveddelerinin bir hayvana üstelik korunmasız korku içindeki bir kediciğe bunu yapmaları aslında o kişilerin ne kadar cani olduklarını ve bunu bir insanada rahatlıkla yapabileceğini gösteriyor.Üstelik sadece bu kişinin değil yanındakilerinde ceza alması gerekiyor.

  10. >Anne babalar çok meşgul arkadaşlar, bu nedenle çocuklar kendi kendilerini yetiştiriyorlar, birbirlerini yetiştiriyorlar ve hergün daha çok vahşete yönelebiliyorlar bu sahipsizlikten bu başıbozukluktan dolayı… Bu aileyi biraz irdelerseniz bu yazdıklarımın ürkütücü ama gerçek olduğunu farkedeceksiniz. Facebooktaki yazışmalar daha da iğrenç ve ibretlik…

  11. >Seyredemedim ablacığım. Böyle bir vahşeti düşününce bile fena oluyorum 😦 İmzaladım dilekçeyi. Umarım işe yarar. Senin de dediğin gibi cezalandırmak bu tip eylemlerin biteceği anlamına gelmiyor. Eğitim ve psikolojik tedavi şart.

  12. >Şu an Kanaltürk'de Arım Balım Peteğim'de konu irdeleniyor. Petek Dinçöz'e teşekkürler..

  13. >Videoyu izledim ve etkisinden çıkamadım:(Korkunç bir şey bu.

  14. >Dilekçeyi imzalayamadım, işyerinden bazı sitelere giriş bloke edildiği için. Evden deneyeceğim. Çocuklarımıza doğaya saygılı olmayı da öğretmeliyiz. Bunu öğretmek için çok özel bir zaman ayırmamıza gerek yok. Çocuklar bunu sözle değil, uygulamayla öğrenirler. Anne babanın doğa karşısında, hayvanlar karşısında tutumu neyse çocuklar da onları taklit eder. İstisnalar çok azdır sanırım. Bu çocukların anne ve babalarının da hayvanlara sevgisi ve saygısı yok bence. Galiba hem çocukları hem de anne babaları aynı anda bilinçlendirmeye çabalamamız gerekiyor.

  15. >blogumda bir etkinlik var katılmak isterseniz beklerimsevgiler

  16. >Merhamet duygusu körermiş bunlarda, Merhamet etmeyene merhamet olunmaz. Resman cani bunlar 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s