>Meleğim Güneşin Tadını Çıkarıyor

>

5 Yorum

Filed under Jane

5 responses to “>Meleğim Güneşin Tadını Çıkarıyor

  1. >Ohhh!ne keyif ne keyif,tüyler kabarmış pof pof,karnını açmış teslimiyetle;ben insanlara güvenirim çünkü sokakları hiç bilmem dercesine…Minderi şık mı şık,tam genç kız pembesi…Keyfin daim olsun güzel kız darısı diğer kardeşlerinin başına:)

  2. >41 kere maşallah Jane'e.Allah bağışlasın.ne ttalı çıkmışş.gerçekten en değerli varlıklarımız.ben de annemler kabul etse hemen bir tane alacağım.umarım ilerde kendi evim olunca şöööyle bahçeli bir sürü alacağım:) hayalimde bir çiftlik sahibi olmak da var.umarım gerçekleşir.minderine de bayıldım Jane'in.sayenizde doya doya sevgi ve ilgi alıyor.benim için Jane'i ve Minik'i kocaaaman öper misiniz? sevgilerimle.sevgilerimle.

  3. >Teşekkürler colette, teşekkürler kamikaze,Kızımı sokakta bulduğumda ölmek üzereydi. Minicik bir yavruydu. Günlerce aç ve susuz kalmış, zor nefes alıyordu. Mucizevi olarak tedaviye yanıt verdi. Şimdi şu haline bakıyorum da inanamıyorum. Dediğiniz gibi darısı sokakta yaşam savaşı veren diğer canların başına. İlla cins pet diyenlere de duyurulur, güzelliği ve terbiyesi ile kızım onlardan hiç farklı değil:)

  4. >maaşallahgüneş güzele vurmuşdemek o da bizim öksüz minik gibiydi küçükkençok aşama kaydetti o da yürüyemiyordu bile doğru dürüstinşallah o da ablası gibi sağlıkla büyür, şimdi iyi şüküro böyleyken diğer en azından iyi beslenen miniklerden ikisini kaybettik ama bazıları doğuştan hastalıklara karşı zayıf oluyor. Jane ve bizim öksüz minik güçlü kedilermiş o hallerine rağmen.

  5. >Öksüz minik'e bayılıyorum. Diğer kardeşlere kendini kabul ettirmesi, bu günlere gelmesi güçlü olduğunu gösteriyor zaten. Allah hepsine sağlıklar versin.

Bir Cevap Yazın

