Nasıl İzleme Listesi Oluşturabiliriz?

Sevgili  arkadaşım Örgücü Nine  ile yorum olarak mesajlaşmamızda, ”Sizleri  nasıl  ekleyeceğim?” diyordu.  Ben  de  daha  tam olarak öğrenmiş  değilim  ama  panelde  gördüğüm  her  sekmeyi  tıklayıp  deneme yanılma  yöntemi  ile  bir  şeyler  keşfettim. Böylece blog  sayfam  bu  hale  geldi. Ben  izlemek  istediğim  blogları sayfama kaydettim. Yani  bir  tür  izleme  listesi  oluşturdum. Bunu  yapmak  için  aşağıdaki işlem  basamaklarını gerçekleştireceksiniz.  Şimdiden  kolay  gelsin.

Önce  bu  sayfadan , sol  üstteki hesabım sekmesinden  görünüm’e  gidiyorsunuz. Oradan ‘’bileşenler’’ i tıklayın. Açılan sayfadaki mevcut  bileşenleri fare  ile yan menüye taşıyın. (Yan menü   sağ  sütunda.)Her  taşıdığınız  bileşeni  kaydetmelisiniz.( Kaydet yazısını  tıklayın.)Böylece  bu bileşenleri  sayfanızı  açınca  görebileceksiniz.

Şimdi  de bağlantı  eklemeyi  anlatıyorum; ben  buraya,  tıklayınca  ulaşmak  istediğim  sayfaları  kaydettim. Yani  en  başta  sizlerin bloglarınızı. Böylece  izleme  listem oluşmaya  başladı.  Bunun  için,  yine ‘’ Hesabım’’ sayfasını  açıp ‘’Bağlantılar’’ı  tıklayın. Orada zaten  size  WordPress’in  verdiği  bağlantıları  göreceksiniz.  Ben  bunlardan  kullanmak  istemediklerimi  sildim  fazlalık  olmasın  diye. Yukarıda  bağlantı  ekleyi  Bağlantılar(Add New)  tıklayıp, izlemek  istediğiniz  blogların  adlarını  ve  adreslerini   belirtilen  satırlara  yazıp  kaydedin,  bu  kadar…  Sayfamda ‘’Blogrol’’ başlığı  ile  görülüyor.  Elbette bilenler  vardır  ama bir  dahaki yazımda RSS uygulamasını anlatacağım. Bu  uygulama  ile  izlediğiniz blogların  son eklediklerinden  bölümler  görebilirsiniz. Hepinize sevgiler, selamlar.

5 Yorum

Filed under Blog Sayfamızı Yapılandırıyoruz, Wordpress

5 responses to “Nasıl İzleme Listesi Oluşturabiliriz?

  1. colette60

    Yazı harika ama ben günümde değilim herhalde :(Çok uğraştım ama izlediğim blogları yerleştirmeyi beceremedim,yarın sakin kafayla biraz daha uğraşayım bakalım.Sevgiler…

  2. Siz çok güzel anlatmışsınız da problem bende:(

    • Hiç sanmıyorum, hadi bir daha deneyelim;
      1. Blog sayfanıza giriş yapın.
      2. Yukarıdaki satırda, ”Hesabım” sekmesini tıklayın.
      3. Açılan sayfanın ilk sütununda, aşağı doğru kayıp ”Bağlantılar”ı bulun.
      4. Bağlantıları tıklayıp açılan sayfaya ulaşıp oradaki ”Add New”i yani ”Bağlantı Ekle”yi tıklayın.
      5. Açılan sayfada, izlemek istediğiniz blogların adlarını ve adreslerini yazacağınız yerler var, oraları doldurup kaydedin. İşte bu kadar.
      Her ekleyeceğiniz blog için bu işlemi tekrarlayacaksınız.

  3. Çok teşekkür ederim, çok zarifsiniz:)

Bir Cevap Yazın

