Blogspot’taki Paylaşımlarınızın WordPress’e Taşınması

WordPress uzantılı  blog sayfanıza giriş yapın.

Hesabım sekmasinden, sağ sütundaki  ”Araçlar” a  gidin  ve  oradan  İçe aktar”ı  tıklayın.  Açılan sayfada  verilen listede ”Blogger” yazısını  tıklayın.

Sonra doğrulamaya başla butonuna tıklayın.

Daha sonra erişime izin ver diyerek blogger hesabınıza bağlanın.
Ekrana hesabınızdaki tüm blogger siteleriniz çıkacak.Oradan içeriğini taşımak istediğiniz blogu seçerek içeri aktar butonuna tıklayın.

Ve blogger sitenizdeki tüm post ve yorumlar artık wordpress  uzantılı sitenize taşınacaktır.  Hepsi  bu  kadar.

8 Yorum

Filed under Blog Sayfamızı Yapılandırıyoruz, Wordpress

8 responses to “Blogspot’taki Paylaşımlarınızın WordPress’e Taşınması

  1. Merhaba öncelikle yeni yeriniz hayırlı olsun arkadaşım sizi arkadaş gurubuma eklemiş bulunmaktayım siteniz çok güzel benise eklerseniz memnun olurum
    http://www.guloanne.wordpress.com
    http://www.gulomutfakta.wordpress.com

  2. MADE İN FUNDA

    çok teşekkür ederim.ben de sizin bloğunuzu kaydettim.kedicik çok şirin…

  3. Canım merhaba!
    Yeni blogun hayırlı olsun.Bu bilgiler çok yararlı.Ben taşırmıyım?bilmiyorum.DNS ayarlarıyla bloguma girdim.İnşallah her şey eskisi gibi olur.
    Sevgiler…

    • Bence taşınmalısın canım. Çünkü sen bloğuna girsen de, bizler seni okuyamıyoruz. Şanslı nasıl? Sizleri çok özledim.

      • ♥GÖNÜL ÇELEN♥

        Taşındım ama elim varmıyor canım:(Şanslı iyileşti çok şükür.Bende özledim.Hemde çok…
        Sevgiler:)

      • Öncelikle Şanslı’nın iyileşmesine çok sevindim.

        İlk zamanlar ben de çok yadırgamıştım burayı ama biraz uğraşınca blogspottaki her özelliğin olduğunu görüyorsun.

  4. Geri bildirim: Buradaki ilk yazım… « elyapımı

Bir Yanıt Bırakın

