Bugün

Yeni  bir  güne  başlarken  şöyle  düşünürüm:  Bugün  geri  kalan  ömrümün ilk  günü.  Geride  yaşanacak  kaç  günüm  olduğunu  bilmiyorum.  Bildiğim  bir  şey  var  ki; bu  günümü  anlamlı ve  güzel kılmak  için çaba  göstermeye  değer. Eğer   günümü insan  olmanın onuru  ve bizim  için  yaratılan  güzelliklerin  farkındalığı  ile  yaşayabilirsem  ne  mutlu  bana.

Dünyanın yalnız  insanlar  için değil  tüm  canlılar  için  var olduğunu,

Sevmek  ve  sevilmenin  en  az  fiziksel  gereksinmeler kadar gerekli  olduğunu,

Değer  verdiğin kadar  değerli  olacağını  bilmenin, yaşamın  anahtarı  olduğunu,

Başkalarına  yük  olmak  yerine,  üretmek ve  paylaşmanın  insan  onuruna  yaraşır  bir erdem  olduğunu,

Elimizdeki  değerlerleri, yanıbaşımızdaki  güzellikleri  görmenin  büyük  bir  avantaj ,  onları  korumanın  bizden  sonrakilere  ulaştırmanın ise görev  olduğunu,

Öğrenmenin, anlamanın  sonu  olmadığını,  bunları  paylaşmanın  yaşama  anlam  kattığını,

Ve  hepsinden önemlisi;

Ancak adına  yaşamak  dediğimiz  sanatın  inceliklerini  kavrayabilen  insanların  gerçekten  insan  olma  düzeyine  ulaşabildiğini  bilerek,  yaşanılacak  her  günü  dolu  dolu  yaşamak  istiyorum.

Hepinize  güzel  bir  hafta  diliyorum.

3 Yorum

Filed under Uncategorized, Yazdıklarımdan, Yaşamdan

3 responses to “Bugün

  1. İnsan olmanın onurunu yaşayan ve sorumluluklarının farkında olan arkadaşıma ben de çok güzel bir hafta dilerim.

  2. iyi bir hafta diliyorum:))geride kalan ömrümüzün ilk gününde…

  3. Sizlere de mutlu günler colette, nero’daninciler. Ayrıca dünya Kadınlar Günü’nüzü kutluyorum.

Bir Cevap Yazın

