Paradıse Road (Cennet Yolu)


Paradise Road (Cennet Yolu) beni en çok etkileyen filmlerden biridir. Glenn Close’un unutulmaz oyunculuğu ve filmin konusu muhteşemdir. 1997 yapımı bu filmde İkinci Dünya Savaşı süresince bir Japon toplama kampında biraraya gelen farklı ülkelerden ve farklı sosyal sınıflardan bir grup kadının yaşam mücadelesi anlatılır. Esaretin yıkıcı baskısını müzikle hafifletmeye çalışan insanların direncini izlemek yüreğinizi ağzınıza getirse de hemcinslerimizle gurur duyarsınız. Esir kampında bir koro kuran İngiliz müzisyen rolündeki Glenn Close’un   canlandırdığı güçlü karakterin önderliğinde birbirlerine destek olmaya çalışan kadınları oynayanlar arasında Pauline Collins, Francis McDormand ve Julianna Marguilies gibi önemli oyuncular yer alıyor. Bir de benim favorim olan Cate Blanchett var ki; izlediğim her filmi ile ona olan hayranlığım arttı.

Cate Blanchett Hakkında Daha Fazlası Burada

Yani burada asıl sözünü etmek istediğim Cate Blanchett.

4 Yorum

Filed under Sinema

4 responses to “Paradıse Road (Cennet Yolu)

  1. colette60

    Glenn Glose’un oyunculuğunu ben de çok beğeniyorum.Bu filmi izlediğimde de çok etkilenmiştim.Sahi sevgili Begonvilli Ev birbirimize filim önerelim.Biz eşimle dizi izlemiyoruz ;ben yalnız ”Öyle Bir Geçer Zaman ki ”’yi izliyorum ,eşim onu da izlemiyor.Harici hard disk edindik filim indirip izliyoruz,bazı indirdiklerimize ise ilk 5 dakikadan sonra dayanamayıp başkasına geçtiğimiz oluyor.İşte böyle güzel ve anlamlı filimleri bilip izlersek keyif alırız diye düşünüyorum.
    Paylaşım için teşekkürler,iyi seyirler…

    • Seve seve öneririm ve sizin önerilerinizi de izlerim. Bu kitaplar için de geçerli. Bazen okumaya başladığım bir kitap beni hayal kırıklığına uğratıyor.

      Ben de ”Hanımın Çiftliği” dışında dizi izlemiyorum. Orhan Kemal’in tüm yapıtlarını okumuştum lise yıllarımda. Size hemen bir film tavsiye edeyim, 2009 yapımı Grey Gardens filmi beni etkiledi. Jassica Lange ve Drew Barrymore’un oyunculukları ve filmin konusu çok iyi. Orijinali 1975 yapımı bir biografik belgeselmiş. Aslında onu da izlemek isterdim. Selamlar, sevgiler, Begonvilli Ev’den.

  2. Cate Blanchett benim de favorilerimdendir.
    Bu filmi izlememişim, ama bu postu okuyunca merka ettim.

Bir Cevap Yazın

