Begonvilli Ev Halleri

İki  gündür  burada  havalar  çok  soğuk. Günlerimiz  evde,  temizlik yapmakla,  kitap okumakla ve  diğer hobilerimizle  geçiyor.  Minik  patiler  yine  güneşin keyfini  çıkarmaya çalışıyorlar.

Mamamız bitti, şimdi uyku zamanı.



Rengarenk  bir  battaniye  daha örüyorum. Bu  da bitince  artık  sezonu kapatacağım. Bu kez konu mankenimiz Minik:)

Bu  sabah  pencereyi açınca içeriye  bir  uğur böceği girmiş:)


Denemediğim bir dikiş  kalmıştı.  Aslında  kalıp  çıkarma ve dikiş  tekniklerini  biliyorum  ama  hazır  giyim  kolaylığı  varken  uğraşmam  diyordum.  Projeck Runway’i  izleye  izleye  bir  tasarım  hevesi  geldi  bana. Sonunda  kendi  çizdiğim  modelleri  dikmeye  ve yaza  kendi  tasarımım  olan  giysilerle  girmeye karar  verdim.

2 Yorum

Filed under Ürettiklerimden, Hobilerim, Jane, Minik ve Jane, Yaşamdan

2 responses to “Begonvilli Ev Halleri

  1. colette60

    Günaydın sevgili Begonvilli Ev ve evin neşe kaynakları;Jane bu gün yine çok güzelsin maşallah !Arkadaşın çok iştahsız,gözle görünür biçimde zayıfladı bu gün doktora götüreceğim,bakalım derdi neymiş😦
    Battaniyeler yine harika olacak,portakal renkli olanın benzer tonlarında çalışılmış bir örneğini ETSY’de gördüm aklım onda kaldıydı siz başlamışsınız.Ellerinize sağlık.Ben daha bitiremedim ama her gün 3-5 motif yapmaya çalışıyorum.
    Sabah sohbeti gibi oldu değil mi?Hani siz söylemiştiniz ya ”karşı komşuyla konuşur gibi”
    Size çok güzel bir hafta sonu diliyorum.Sevgiler gönüller dolusu bizden size…

    • Günaydınn:) Nasılsınız Sevgili Komşum? Herhalde Küdük’ten söz ediyorsunuz, çok üzüldük iştahsız olmasına. İnşallah en kısa zamanda düzelir. bize iyi haberlerini vermeyi unutmayın.
      Bu battaniyeler güzel oluyor ama bu sonuncusu olsun diyorum. Çünkü kitap okuma hızımı kesiyor. Sokaktaki minik patili dostlarımız için kermes yapılırsa katkıda bulunmak için elimde bir iki ürünüm hazır olsun istiyorum. O hevesle örüyorum. ben de günde üç en fazla dört motif örebiliyorum. Dün hiç öremedim. Gerçekten de güzel bir sabah sohbeti oldu. Her zaman beklerim. Sevgiler, selamlar size ve tüm ev halkına.

Bir Cevap Yazın

