Mutfağımda Sevdiğim Detaylar

Ufacık  ayrıntılar  vardır yaşam  alanlarınızda.. Zevkinizi, tarzınızı o  detaylarla   yansıtırsınız. Belki  bir  renktir,  belki  de  bir  objedir. Onu severek  kullanmanıza ,  yaptığınız  işten  keyif  almanıza  büyük  katkısı  olur bu  detayların.  İşte  benim  mutfağımda sevdiğim  detaylar:

Zeytinyağı  şişelerimi severek  kullanıyorum.

 

 

 

 

 

 

 

Bu  demlik  kılıflarını  geçen yıl  dikmiştim. Çok  şık  ve  kullanışlılar.

 

 

 

Bitki  çayı  hazırlama kupası çok  pratik. Gül  desenini  de  çok  sevdim.

 

 

 

 

Bu  da  pembe    demlik kılıfım. Eski  paylaşımlarımda nasıl  dikildiğini  anlatmıştım.

 

 

 

 

 

 

 

Bisküvi  kutusu çok  işime  yarıyor. Kurabiye ve  bisküvilerim günlerce  taptaze  kalıyor.

 

 

 

 

 

 

 

Spagetti  tencerem mutfaktaki  favorilerimden biri. Derin  pişirme  kabı gerektiren  yemekler  için  ideal.

 

 

 

 

 

 

 

Bu  saklama  kapları  mikrodalga fırında  da kullanılabiliyor.

 

 

 

 

 

 

 

Mutfak önlüklerimi  kendim  diktim, severek  kullanıyorum.

 

 

 

 

 

 

Küçük  mutfak  havlularımı koyduğum  sepeti seviyorum.

7 Yorum

Filed under Ürettiklerimden, Dekorasyon, Mutfağımdan

7 responses to “Mutfağımda Sevdiğim Detaylar

  1. bayıldım ben bu mutfağa

  2. hepsi çok güzel elinize sağlık 🙂

  3. Teşekkürler birdywerina.

    Teşekkürler berfukus.

  4. Hayatı daha yaşanılası kılan nasıl küçük mutluluklarsa evi de yuva yapan kişisel detaylar aslında.Birbirinin aynı koltuklar halılar perdeler değil .Gittiğim bir yerden o anda çok severek alıverdiğim küçücük bir objenin yıllarca benimle birlikte ev ev gezmişliği de vardır.Sizin mutfağınızdaki küçük detaylar da aslında sizin o günkü ruh haliniz.Neşeli,umutlu ya da belki o gün birazcık romantik :)Hepsini sağlıkla kullanın mutlu anlara tanıklık etsinler…

  5. Bu ayrıntıları çok beğendiğimizi de yazmadan geçemedik:) Özellikle Egeli ve zeytinyağına tutkun kişiler olarak zeytinyağı şişelerinizi çok sevdik. Her biri hem çok şirin hem de kullanışlı, tam begonvilli evin mutfağı dedirtecek zarif ve romantik detaylar… Kendi diktiğiniz elişleri de çok zevkli ve düzgün olmuş. Elinize sağlık.

Bir Yanıt Bırakın

