Umut’un Son Durumu

Umut’un son durumu ile ilgili Facebook’taki yorumlar, ne yazık ki durumunun pek iç açıcı olmadığını gösteriyor:

İşte yorumlar:

Begonvilli Ev: Blog sayfamda konuyu ele aldım. Okurlarım gelen yorumlarında yardım edeceklerini söylediler. Ayrıca twitter’da da paylaşanlar oldu. Umut’u kurtaracağız inşallah ama ona acılarını unutturacak bir yuva bulunması için dua ediyorum.
4 saat önce · Beğen · 1 kişi

Jale Ünsal:İnşallah ismet hanım.. Bugün yanına gittim sevdim konuştum, bir ara sustum kafasını kaldırmaya çalışıyor konuş diye… Bir görseniz durumu içler acısı, klinikte isyan ettim dayanamadım:((((
3 saat önce · Beğen · 1 kişi

Deniz Hanım: ben kızımı bu hastalıktan dolayı cuma gunu kaybbettım sımdı haberı okuyunca kotu oldum ınslah umut kurtulur allahın izni ile.
3 saat önce · Beğen · 1 kişi

Jale Ünsal Çok üzüldüm Deniz hanım, Allah sabır versin::((
16 dakika önce · Beğen

3 Yorum

Filed under Uncategorized

3 responses to “Umut’un Son Durumu

  1. İnsanlık nereye gidiyor? Bir kısım insan kılı bile kıpırdamaksızın acı çektirmeyi seçerken, karşıtı insan,yani vicdanı ve ruhu olan insan, kurbanla birlikte, acı verenin çekmesi gereken acıyı da çekiyor.

  2. colette60

    Dün Umutla ilgili haberi okudum ama inanın yazacak iki kelime bulamadım. Böylesi çocuklar o kadar çok ki. Şimdi yaz sonu sağlıklı sağlıksız bir çok evlat sokağa,hatta daha da kötüsü otoyol kenarına terk edilecek. Bizler de deniz yıldızı misali erişebildiklerimizi kurtarmaya çalışacağız. Barınaklar tıka basa dolu. Ramazanda mama sıkıntısı had safhaya ulaşıyor,yardım toplamaya,derneğimize üye kaydetmeye çalışıyorum ama yetmiyor işte… Bu haberler benim ,sizin gibilerin içini acıtıyor ”cahilin vicdanı olmaz” derler ya,hayvan sevgisi de bilgi görgü gerektiriyor…. Size çok kolay gelsin keşke bundan öte bir şey yapabilsem .

    • İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim Sevgili Arkadaşım. Az sonra Blogspot’a bir yazı ekleyeceğim. Burada pek takip edenim olmadığı için orada paylaşıyorum. Okuyup görüş bildirirseniz sevinirim. sevgiler, selamlar..

Bir Cevap Yazın

