“Hamsi Kız” Bir köpeciğin öyküsü – Yuva arayan köpekler / Esra Maca

Bir akşam işten dönerken servis camından bir banka bağlı görüp, servisten inip güvenli olmayan insanların elinden “veterinere götüreyim” bahanesiyle aldığım chihuahua melezi kızımızın hikayesi… Elinizin uzatılmasından pek hoşlanmıyordu, pek sosyal olduğu da söylenemezdi… Üstündeki hamsi kokusundan adını Hamsi koymuştu veterinerimiz Özgür, bu hikayeyi paylaşıyorum çünkü sokaktan gelen köpek eğitilir, her köpek eğitilir, sevgiyle herşey aşılır, unutulur, yeter ki isteyelim, sabır gösterelim, onlar en güzel dosttur, candır, bedelsiz mutluluk, mucizedir.  Hep böyle mutlu hikayeler duymak umuduyla lütfen evinizi sokakta ki canlarımıza açmakta tereddüt etmeyelim, yavru istiyorum cins istiyorum demeyelim petshoplardan para verip almak yerine evsiz canlara aile, yuva, huzur olalım… Şuan birçok köpeğimiz yuva arıyor. Ekte bazılarının resimlerini paylaşıyorum, belki Şiva diğer kardeşlerinin de şansı olur.

Esra Macal

“Merhaba Esra Hn,

Ben Ozge Sinanoğlu Hamsi’yi sahiplenmiştik biz. Uğur’la yazışmışsınız bana gönderdi mailinizi ben de size biraz bilgi vereyim istedim.

Artık adı Hamsi değil Şiva:)

Tarabya’da bahçe katı bir evde yaşıyor. Gündüzleri evde yanlız kalıyor öğleden sonra ben eve gittiğimde butun sokağın bahçelerini geziyor. Sıklıkla şöyle arkadaşları oluyor: ‘Özge Abla Şiva’yı gezdirebilir miyim?’ Sokakta herkesin evini gördü:) Bazen dadıları çocukları ve dolu yemek tabaklarını alıp soluğu benim bahçede alıyorlar Şiva’nın aşkına yemek yiyor çocuklar.(Şiva beni isteğimden fazla sosyalleştirmiş durumda:)  Bütün sokak kakasının yerden alınması gerektiğini, maması hariç yemek yememesi gerektiğini öğrendi:)   Veterinerimiz de oldukça sosyalleşmiş buldu son götürdüğünde.

Annemin evine soktuğu ilk köpek olma ayrıcalığına da sahip;)

Profesyonel mama (Hill’s) yiyiyor, aşıları yapılıyor, keyfi yerinde. Tuvalet eğitimi bizim Golden kadar iyi değil zor öğrendi ama bu sorunu da büyük oranda aştık daha da aşacağımıza eminim çünkü Şivacık güzel huylu bir köpek.

Gözünü ameliyat ettirmedik bu konuda veterinerimize güvenimiz tam. Ameliyatı en son ihtimal olarak görüyoruz göz yaşı kesesi tekrar dışarı çıktı birkaç kez ama veterinerimiz tekrar içine yerleştiriyor ve kortizonlu bir göz damlası kullanıyoruz artık cıktığında da farkediyoruz ki cok kuculmuş. Göz damlasına devam simdilik. Ameliyat edersek surekli damla kullanması gerekecek ve göz kurulugu sebebiyle sıkıntı yaşayacak bu sebeple son ihtimal ameliyat olacak. Kısırlaştırılması için onumuzde 4-5 ayımız var, iyice alısıp sosyalleşmeden bu sıkıntıyı ceksin istemedik 2 ay icinde cehennem sıcakları gecince kısırlaştıracagız.

Uzun uzun yazıp bilgi vermek istedim size cunku Şiva çok mutlu biz de onunla cok mutluyuz yukarıda yazdıklarım aslında sizin başarı hikayelerinizden biri diye dusunuyoruz. Hayatıma Şiva’yı soktuğu için Uğur’a ve size ne kadar teşekkür etsem az.

Müsait olduğunuzda sizi evimizde, bahçemizde ağırlamak isteriz. 05** *** **** benim telefon numaram ne zaman musait olursanız geliyorum diye arayın lutfen.

Sevgiyle..

Özge”

YUVA ARADIĞIMIZ KÖPEKLER

İRTİBAT / esramacal@gmail.com

laika-1,5 yaş-dişi-müthiş kız


2 yaş-erkek-terrier

kardelen-2yaş-dişi-kısır-sağlıklı

Mokka-6ay-erkek-tüm aşıları tam-wc eğitimli

4 aylık dişi kırık ameliyatı oldu

coffee-erkek-4 aylık-sağlıklı

sakallı-2 bilgileri henüz yok

setter-2yaş-sağlıklı

av köpeği erkek 1 yaş

likör-1yaş-erkek-sağlıklı-uysal

HAV-MİYAV by timurugan

Kaynak:http://timurugan.wordpress.com/

Yorum bırakın

Filed under Hayvan Sevgisi ve Hayvan Hakları

Bir Cevap Yazın

