Crochet / Mutfakta Sarı, Beyaz, Yeşil Şıklığı

Açılmamış  cam konserve kavanozlarını buzdolabında saklamaya gerek yok ama ışıktan korunmaları da lazım.

Bu  tür  kavanoz kılıflarını Flickr’da görmüştüm. Çok dekoratif  ve sevimli geldiler bana. ayrıca  fazla  büyük olmayan çiçekler için vazo olarak da kullanmışlar.

Ben de deneme amaçlı bir tane örüverdim.  Renk olarak  kahvaltı takımımın renklerini seçtim.

Yorum bırakın

Filed under Ürettiklerimden, Crochet, Elişleri, Hobilerim

Bir Cevap Yazın

