Minik Kıza Nazar Değdi:((

Çok üzgünüm …

Daha  dün sabah onun   keyifli  hallerini  sizlerle  paylaşmıştım.

Evimin karşısındaki  parkta  baktığım  bir  grup kedinin  en  küçüğüydü.  Bana   da  iyice alışmıştı.  Bu  sabah da mamasını  yedi, suyunu içti  ve  yine oyunlar  oynadı.

Akşam üzeri  mama ve  su  götürünce  gördüm  ki,  kuyruğu  parçalanmış, acı içinde  bir  köşede duruyor.  Beni  görünce yürüdü  gelmek istedi.

Kaptığım  gibi  veterinere  götürdüm.  Allahtan  henüz  klinik  açıktı.   Bir  operasyon geçirdi, kuyruğunun  uç kısmı  kesildi.

Alıp  eve getirdim.  Henüz  narkozun etkisi altında, derin  derin uyuyor.  Arasıra  dönüp  bakıyorum  nefes  alıyor mu diye..  Minik  karnı  hafifçe  inip  kalkıyor.  Bir  kaç  saat  sonra  uyanacak, muhtemelen  kuyruğu  çok  ağrıyacak. Bu  gece  bize  uyku  yok.. Yeter  ki  iyileşsin  küçüğüm…

Yorum bırakın

Filed under Hayvan Sevgisi ve Hayvan Hakları, Yaşamdan

Bir Cevap Yazın

