Minik Kıza Üzülürken Bugün de Paşa İçin Koşturdum

Ah sevgili dostlar, sokaktaki canlar için  hassas olduğumdan, sık  sık  bu  tür  olaylarla  karşılaşıp üzülüyorum.

 

Bu Paşa,

 

İki  yıl  önce  onu parkta bulmuştum, çok  akıllı  ve sevimli halleri  ile  dikkatimi çekmişti. Sokaklarda  yarı aç yarı tok  geziyordu. Lunaparkta  bakmaya  başladım. Lunapark  çalışanlarından  hayvansever olanlar  da  Paşa’yı sevdiler ve benimsediler. Paşa’da orayı benimsedi, geçinip  gidiyordu. Mamasını, yeri  geldikçe  ilaçlarını, aşısını  karşılıyordum, sorun yok gibiydi.

Bu  sabah  lunapark çalışanlarından  biri telefon etti. ”Paşa çok  hasta” dedi. Ben  de bir  haftadır  falan oraya  gidemiyordum.  Aşıların  verdiği  rahatsızlıkla  ve  Minik’in  o  bölgeye  gitmek istememesi  nedeni  ile…

 

”Nesi  var?”  deyince, ”üç  dört  gündür, yemiyor  içmiyor, yarı baygın yatıyor”  dedi arayan kişi. Koşup  gittim,  bir  de ne göreyim,  göğüs bölgesinde  kocaman  bir  yara,  şiş  ve  o  kısım  sertleşmiş, belli  ki  enfekte olmuş. Aksilik  bugün  de pazar,  klinik kapalı. Veterineri evinden çağırdım, Birlikte Paşa’yı  kliniğe  götürdük. Asistanlığını  ben  yapmak zorunda  kaldığım  bir  operasyon  geçirdi Paşa’cık.

 

Sevgili dostlar,  koca  gövde  kendini  nasıl  teslim  ediyordu  görmeliydiniz. Ağır  anestezi  alması  yaşlı  olduğu  için sakıncalı olduğundan, lokal  uyuşturuldu. Yara  biraz açıldı, temizlendi, dikildi, iğneleri yapıldı.  sabırlı  hayvan  neredeyse  hiç ses  çıkarmadan  gözlerimin  içine  baktı  sadece.

 

 

 

 

 

 

Az  önce  yerine  götürdüm, çalışanlara gerekli tembihleri yaptım. İşte  böyle  dostlar. Yarın sabah erkenden  görmeye  giderim artık. Minik  kız için  dualarınız  işe yaradı, ne  olur Paşa  için  de dua  edin..

 

 

 

 

Yorum bırakın

Filed under Hayvan Sevgisi ve Hayvan Hakları, Yaşamdan, Yaşamdan. Hayvan Sevgisi ve Hayvan Hakları

Bir Cevap Yazın

