Begonvilli Ev Halleri

Küçük Colette ile başlamak istiyorum.

Artık evin küçük kızı olmayı iyice benimsedi. Bir şımardı bir şımardı ki sormayın. Ama bir kediye şımarıklık ancak bu kadar yakışır..

Bir bakıyorsunuz, boncuklu perde ile oynuyor ya da şımarıkça yatıyor, bir bakıyorsunuz Jane’i taciz ediyor..

Plastik bir kavanozu vazoya dönüştürdüm  ve artan iplerden  bir de  patişlerin oyuncakları için sepet ördüm.

Dün alışverişe giderken parktaki ördeklerin havuz keyfini görüntüledim.

Alışverişte bu meyveyi görünce, genetiği değiştirilmiş bir elma türü olduğunu düşündüm ama armut ağacına elma aşılanarak elde edilen bir meyve olduğunu (ya da tam tersi) öğrendim. Fotoğrafta belli olmasa da dışı tüylü bir  meyve. Merakımdan iki tane aldım. Tatlı, gevrek ve sulu bir meyve. Tadı ise ne elma, ne armut, ikisinden de izler var.

Herkese  güzel bir hafta sonu diliyorum…

2 Yorum

Filed under Ürettiklerimden, Crochet, Elişleri, Hayvan Sevgisi ve Hayvan Hakları, Yaşamdan, Yaşamdan. Hayvan Sevgisi ve Hayvan Hakları

2 responses to “Begonvilli Ev Halleri

  1. Ters dönmüş yatar haline bayıldım çok tatlı görünüyor:))
    Sepetin de çok şık olmuş canım eline sağlık.
    Meyve de tuhafmış🙂

Bir Cevap Yazın

