Sizce Dünyanın En Şık Aşçısı Kim?

Sizce en şık şef kim?

 

Bence Oktay Usta…

 

Her gün olmasa da onun programının hatırına aslında hiç hoşlanmadığım o malum kanala uğrayıp gözümü ayırmadan izliyorum. Yeteneğine, yaptığı yemeklere ve neşeli sunumuna diyeceğim yok ama benim bayıldığım, Oktay Usta’nın o birbirinden şık önlükleri ve aşçı boneleri.  Aplikeli, işlemeli, hatta tığ işi çiçeklerle süslü rengarenk önlüklerinden ve önlüklerle uyumlu aşçı bonelerinden gözlerimi alamıyorum.

 

 

Aman ne şık önlükler ve boneler öyle.. Hele bu günkü siyah beyaz puantiyeli bone ve yine aynı kumaşla kombine edilmiş fuşya ağırlıklı önlüğe bayıldım. Bir de gevşekçe bağlanmış kravatı vardı ki, ”mutfakta şıklık bu kadar olur !” dedim.Konuklar da Oktay Usta’nın giydikleri ile uyumlu şık önlükler giyiyorlar. Araştırdım; bu önlükler program için özel olarak tasarlanıp bir terziye diktiriliyormuş. Yani gidip biz de alalım desek alamayız. Elinden dikiş gelenler o güzelim önlüklerden esinlenip dikebilirler. Ben niyetlendim doğrusu.

 

 

 

 


Hele bu rüzgargüllü önlüğe bayıldım..  Çok daha değişik modellerini gördüm ama fotoğraflarını  bulamadım.

 

 

 


 

Yorum bırakın

Filed under Hobilerim

Bir Yanıt Bırakın

