Yazıklar Olsun!!!


Lanet olsun!!! Bu tür yazılar yazmak istemiyorum ama izlemekte olduğum belgesel yüzünden yine nefretle doldu içim. Aslında dayanamadım kanal değiştirdim ama tekrar döndüm.. Bu gerçekleri değiştirmiyor ne yazık ki.

National Geographic kanalında, bir çiftlikten kurtarılan dövüş köpeklerinin yaşadığı işkenceler ve oluşan korkunç kalıcı hasarlar anlatılıyor. Ünlü bir Amerikan futbolu yıldızının da işin içinde olduğu tesbit edilmiş.

Sırf para kazanma uğruna yapılan bu insanlık dışı uygulamalar anlatılır gibi değil. Zavallı hayvanlar sadece ölümüne dövüştürülmüşler, başka bir yaşam tanımamışlar. Damızlık olarak kullanılanların çiftleştirilmek için dişleri sökülmüş. Daha anlatamayacağım korkunç işkencelerle geçen hayatları sonunda hepsi hasta, delirmiş ve korku dolu hayvanlar. ” Köpek Kasabası ” denilen bir rehabilatasyon merkezinde tedavi ve rehabilite edilmeye çalışılıyorlar. Göz yaşları içinde izliyorum…

Onları bu duruma düşürenlere lanet olsun!!!

Yorum bırakın

Filed under Hayvan Hakları, Hayvan Sevgisi ve Hayvan Hakları

Bir Cevap Yazın

