Evimiz İçin / Hoş Tasarımlar

Bunlar tam benlik!

Basit ama hoş, ilginç ve işlevsel tasarımlar

Tığ işinin en basit uygulaması trabzanla örülmüş  çok sade bir çalışma. Ancak sıcak renkler olağanüstü bir canlılık veriyor. Çok dekoratif buldum bu battaniyeyi.

Gözden çıkardığınız eski şemsiyeniz böyle dekoratif bir  öğeye dönüşebilir.

 Atılacak kavanozlara  tığ işi giysiler  örüp dekoratif ve işlevsel objelere dönüştürmeyi  denediniz mi? Ben bunlardan esinlenip bir kaç tane yaptım.

Hafta sonu pikniğinde ya da yürüyüşünüzde toplayacağınız çalıları yılbaşı sofranıza hoş bir dekora dönüştürmek  için bir kaç parlak top ve öreceğiniz  motifleri  kullanabilirsiniz.  Ben  bu motifleri jelatin ile  kolalamayı düşünüyorum.

Örgü sepetleri denemedim ama kalın yünler var elimde, denemek istiyorum.

Yine yılbaşı sofrası için şık bir tasarım daha. Mazı yaprakları yapıştırılarak hazırlanmış.

 Çok  beğendiğim tasarımlardan biri daha.. Eski bir kazak  köpeğiniz ya da kediniz için yatağa dönüştürülmüş. Bunu  mutlaka deneyeceğim. Yıkanabilir elyaf kullanmayı  düşünüyorum.

Yorum bırakın

Filed under Crochet, Dekorasyon, Elişleri, Hobilerim

Bir Cevap Yazın

