Türk Telekom Müşteri Hizmetleri (Eziyetleri)

Son günlerde sık sık, sabah akşam, 02164441444 no’lu telefondan aranıyorum. Arayan Türk Telekom Müşteri Hizmetleri.Yaptıkları tesbitte telefon faturamın düşük olduğunu, tarifemden dolayı (hesaplı hat) pahalıya konuştuğumu istersem yeni kampanyalarına katılarak çok daha ucuza konuşabileceğimi, bir takım ücretsiz konuşma zaman dilimleri olacağını anlattılar. Onay verirsem hemen tarife değişikliğine geçebilecektim.  Ben de cevap olarak teşekkür ettim. Bu kampanyayı iyice araştırmam gerektiğini, ikna olursam kendilerine başvuracağımı söyledim. Bir yandan da zaten düşük sayılabilecek konuşma ücretlerimi daha da düşürmek için gösterdikleri bu çabadan dolayı bu işte bir bit yeniği olduğu fikrine kapıldım. Derken ben tarife araştırmasını yapmadım, yani zamanım olmadı ama aramaların ardı arkası kesilmedi. Farklı görevlilerce sık sık aranmak beni rahatsız etti. Rahatsızlığımı kibarca dile getirdim, tarife değişikliği istemediğimi net olarak söyledim. Hala aramalar devam edince sinirlerim gerildi, daha sert ifadelerle değişiklik istemediğimi söyledim. Şimdi sizlere soruyorum sevgili okurlarım? Nedir bu? Taciz boyutuna ulaşan bunca arama sırf benim yani biz tüketicilerin daha az para ödemesi için mi yapılıyor sizce de? Telekom işi gücü bırakıp abonelerine daha az ücret ödetme derdine mi düştü dersiniz?

Yorum bırakın

Filed under Yaşamdan, İronik Yazılar

Bir Cevap Yazın

