Bu kitap okunmalı! / Kendinden Utanmak – Ayşenur Yazıcı

Bazen ağır aksak da olsa kitap okuma, hayatımın olmazsa olmazlarından.

  Goethe’nin Genç Werthher’in Acıları’nı bitirmiştim ki sevgili Nesime bu kitabı hediye etti. Gözlerindeki  sımsıcak sevgi dolu bakışı ile ”bu kitabı seveceğinizi umuyorum” diyerek verdi. Çok haklıymış, başladığım andan itibaren elimden bırakamadım kitabı. Bu kez tanıtımını ben yapmıyorum; video tanıtımı sizlere daha çok fikir verecek..Kedileri sevseniz de sevmeseniz de bu kitabı mutlaka okuyun. Çünkü bir kedinin gözünden insanların dünyası öyle içten, öyle gerçekçi anlatılmış ki, zaman zaman duygulandım, bazen gülümsedim, bazen üzüldüm ve insan olduğum için utandığım anlar da oldu..

Ayşenur Yazıcı’yı ilk kez okuyorum. Oldukça başarılı ve samimi buldum. Ayrıca çok iyi bir gözlemci ve araştırmacı olduğunu düşünüyorum. Tüm bunları  gerçekçilikten kopmadan,  duygusal boyutu ile okura geçirebilmesi büyük başarı. Ayşenur Hanım’ı kutluyorum. Sevdiklerine yılbaşı hediyesi almak isteyenlerin seçenekleri arasında kitap da varsa, düşünülmesi gereken bir kitap. Bunca sözden sonra, buyrun tanıtıma:

Yorum bırakın

Filed under Kadın Yazarlar, Kitap

Bir Cevap Yazın

