Begonvilli Ev Halleri

Begonvilli Ev halkı sevgilerini gönderiyor sizlere:

Gördüğünüz gibi keyifler yerinde.

Çorap örüyorum. Tabii ki kimsenin başına değil. Yılbaşı dekorumuz için sevimli çoraplar..

Bilin bakalım bu şirin kutuların içinde ne varmış?


Vitrinde görünce ”mutlaka almalıyım” dedim. Çok şirin ama öyle değil mi?
Alışveriş dönüşü eşimin siparişi için kuruyemişçiye uğradım, uğramaz olaydım. Bir kaç kilocuk verdim diye sevinirken yukarıdaki muhteşem lezzeti ikram etti. ”Almasam” dedim  ama bir parça kesip uzatmıştı çoktan. Derken ağzıma atar atmaz  tüm  kararlılık yok oldu. ”Bir kilo, yok abartmayayım hadi yarım olsun, tartın lütfen” deyip aldım rejim bozan  nefis cevizli sucuğu.

Sonra Minik’i kapıp bir park turu yapıverdik..  Hepinize keyifli hafta sonları..


Yorum bırakın

Filed under Alışveriş, Yaşamdan

Bir Cevap Yazın

