Roberto Bernardi’nin Yağlı Boya Tabloları

”2012’nin ilk yazısı ne olsun?” diye fazla düşünmedim.  Sanatla ilgili bir paylaşım oldu; eh, ne diyelim, sıkıntılarla, sorunlarla  dolu bir yıl değil de, sanatla güzelliklerle geçecek bir yıl olsun, arkası çok gelsin:)

Ben de yeni tanıdım bu sanatçıyı.  O bir  ressam..

Diğerlerinden farkı şu:

Onun yapıtları günümüzün hiper realite akımını tam anlamıyla temsil ediyor. Dahası görenleri hayretlere düşürüyor(muş)!  Ben reprodüksiyonlarını görünce inanamadım.

Aslında bir fotoğrafla, çizilen ya da boyanan bir resmi ayırdetmek çok da zor değil ama Roberto’nun  yağlıboya tablolarında şöyle bir duruyorsunuz! ”Yok bu resim olamaz,  kesin  fotoğraf ” diyorsunuz.. Ama fotoğraf değil, her nasıl yapıyorsa  yağlıboya resim hepsi.

İşte  bazıları:

 

 

 

 

 

 

Yorum bırakın

Filed under Resim Sanatı

Bir Cevap Yazın

