Nazar değdi ne yazık ki!!!

Sevgili dostlar,
Bir önceki yazımda ”bu günlük benden bu kadar!”  demiştim ya;

Oysa ki yaşam küçük büyük, acı tatlı sürprizlerle, en basit söylemlerimizi bile yalancı çıkartmaya devam ediyor.  Çünkü, bugün daha yazacaklarım varmış, hem de içim yanarak.

Çok üzgünüm dostlar çok!!!

Nazar değmesin07
”Nazar Değmesin07”  bilmem tanır mıydınız.. Bakın bakalım izleyici listelerinize. Bu güzel, bu genç, üretken kadını, hamarat anneyi, evine eşine düşkün  eşi  kaybetmişiz.. Şimdi  ne denir; asla tarzım olmasa da ”ben böyle dünyanın..” diye başlayıp amiyane tabirlerlerle devam etsem hiç hoş olamayacak, dahası ne değişecek ama içim yandı sevgili dostlar..Göz yaşlarım beni boğuyor; şu an evde yalnızım ve siz sevgili blog yazarı arkadaşlarımdan başka içimi dökeceğim kimsem yok.. O  güzel çocukları, eşini, annesini, babasını, sevenlerini düşünüyorum.  En çok da gencecik güzeller güzeli  kadını düşünüyorum.  Genç ölümler çok acı veriyor.. Mekanın cennet olsun!!

Bu yazıyı yazmamın diğer amacı da kadınların en çok yakalandığı kanser türü olan  göğüs kanseri konusunda yeteri kadar dikkatli ve bilinçli miyiz?, buna dikkati çekebilmek. Uzmanlar erken tanının önemi konusunda  durmadan uyarıyorlar ama gereken önemi veriyor muyuz bu konuya.. Özellikle meme ve rahim ağzı kanserlerinde farkındalık yaratabilmek için biz kadınlar bilgilenmeli ve bilgilerimizi de mutlaka paylaşmalıyız.  Konu ile ilgili  deneyimlerinizi, çevrenizde olup bitenleri,  edindiğiniz her türlü  sağlam dayanağı olan bilgiyi paylaşmaya davet ediyorum sizleri. Başka acılar yaşamamak  için .. Hepinize sağlıklı güzel yaşamlar diliyorum..

2 Yorum

Filed under Sağlık, Yaşamdan, İz Bırakanlar

2 responses to “Nazar değdi ne yazık ki!!!

  1. nur

    Çok üzüldüm ve içim ezildi,Allah rahmet etsin ışıklarda yatsın ve kalanlarına çok sabır evlatlarına kat be kat sabır versin.acılarının büyüklüğünü çok iyi anlıyabiliyorum. Tanımıyordum ve bu şekilde tanımayı da hiç istemezdim:(

  2. Ben de yüz yüze tanışmamıştım ama blog dünyasında gördüğüm kadarı ile üretken, sevgi dolu bir insandı. Işıklar içinde uyusun.

Bir Cevap Yazın

