Begonvilliev Halleri

Grip geldi, gitmek bilmiyor. Kızım, kitabım, çayım (karede çıkmasa da).
Yine de havalar çok güzel olunca azıcık Minik için ve aşağıdaki minik patililer için dışarı çıkıyorum.

Kızlarım  ve oğluşum en tatlı halleri ile bana moral  kaynağı oluyorlar

İnci’min acısı henüz çok yeni iken dün parkta bu tekir oğlanı buldum. Kalçasında kocaman bir  yara.. Hemen veterinerden yardım istedim, şansımız varmış ki zorlanmadan  box’ a girdi ve dün tedaviye  alındı. Böylelikle İnci için göz yaşı dökmeğe biraz ara verdim. Sonuçta eğer karşıma çıkmasa ölecek olan bir canı daha yaşama döndürmek söz konusu. Yarasının dikilmesi için narkoz  alması gerektiğinden kısırlık operasyonu da yapıldı. Ayrıca ağzında da yara varmış. O da tedavi ediliyor. Anlayacağınız bu sevgi yüreğimde olduğu sürece yani ölene dek  tek tek denizyıldızlarını toplayıp suya atan adam gibi ben de elimden geleni yapacağım.

Yorum bırakın

Filed under Begonvilli Ev Halleri, Yaşamdan, Yaşamdan. Hayvan Sevgisi ve Hayvan Hakları

Bir Cevap Yazın

