Gözümüzün önündeki vahşet!!!

Antalya’da yaşayan hayvanseverlerden ve diğer duyarlı insanlardan yardım istiyorum!!!

İnsanlara  huzur versin, dinlenip  spor yapsınlar diye yapılan parklarda  korkunç bir vahşet yaşanıyor ve ben buna tanık oldum.  Olayların  yaşandığı anı görmedim ama  sırtları, bacakları  kesilmiş  feci durumdaki kedileri görünce çılgına döndüm…

Evet, evimin  karşısındaki küçük parkta  kedileri  acımasızca kesiyorlar...

Bir süre önce  sırtında  korkunç bir kesik  olan bir kedi gördüm. Şansım yardım etti, kediyi yakalayıp veterinere götürdüm ve tedavisi oldu. Ayrıca  hazır narkoz almışken kısırlık operasyonu da yaptırdım. Sağlığına kavuşan kediyi  ortamına bıraktım. Oradaki bir grup kedi ile birlikte düzenli olarak da  besliyordum. Bir kaç gün önce bir başka kedinin  sırtında  aynı tür   kesikler gördüm  ama onu yakalayamadım. Ertesi gün mama verirken kısmen  yara spreyini  sıkabildim. Bir kaç gün içinde yarasında iyileşme görülüyordu.. Ancak bu sabah, daha önce tedavi ettirdiğim kedide öncekinden çok daha  fazla  yeni  kesikler olduğunu  gördüm.Tüm arka ayaklarında ve  kalçalarında  feci kesikler vardı. Veterinerime telefon ederek yardım istedim. Kapanla  ve konserve mama ile geldi ama ne yazık ki yine yakalayamadık. Bunlar  benim ve bir başka hanımın sokakta  beslediği, oldukça uysal  kediler. Normalde insanlardan kaçmıyorlar. Keşke kaçsalar da bunlar başlarına gelmese..Bu kedilerdeki  derin kesiklerin  nasıl olduğu  çok düşündürücü..Veterinerle durum değerlendirmesi yaparken bir hanım  geldi ve aynı olayı kendi evine yakın  başka bir parkta yaşadığını söyledi.  O hanıma göre parklarda alkol  ve uyuşturucu alan bir  grup genç insan bu korkunç olayın failleri..Geçen yıl da böyle kedi kesme olaylarına  tanık olmuş ve şikayette bulunmuş ama  sonuç alamamış. Zaten Antalya’da satanist bir grubun üyeleri bu korkunç  eylemlerini  videoya çekip  Youtube’da  bile paylaşmışlar..

Gelelim  beni şüphe içinde bırakan olaylara; aslında  bizim parkta ben böyle bir grubun  akşam karanlığında gelip  tuhaf davranışlar içinde olduklarına tanığım. Hatta  piknik masalarından birini kısmen yakmışlardı.  Alkol ya da uyuşturucu etkisinde olduklarını belli eden  durumları  vardı. Mesleğim gereği okulumuza narkotikten  zaman zaman uzmanlar gelip bizlere bilgi verirlerdi. Yani bu tür çocukları tanıyabiliyorum. Büyük olasılıkla ağır kesikleri olan bu kedilerin  başına gelen böyle bir olay. Zaten  ikinci kedim Colette’i de aynı parkta kuyruğu ve kulakları kesilmiş olarak  bulmuş, tedavi ettirip  bir daha  bırakamamıştım.

Bir de  olayın  başka bir boyutu var; kedilere  bu işkenceleri yapan, onları acımasızca katleden genç insanlar  nasıl bir ruh hali ile yetişiyorlar? Onlara potansiyel katiller ya da caniler demek çok da  önyargılı bir düşünce olur mu? Bence sorun çok büyük.. İçim yanıyor ve psikolojim bozuldu..

Ben  görevimi yapıp  emniyete ve belediyenin ilgili birimine  durumu  bildireceğim. Ancak tek başıma  bir sonuç alabileceğimi sanmıyorum. Bu konuda desteklerinizi bekliyorum.

Yorum bırakın

Filed under Hayvan Hakları, Hayvan Sevgisi ve Hayvan Hakları, Sokaktaki Canlar

Bir Yanıt Bırakın

