Bahçede Hamak Keyfi

Yıllar sonra bahçeli ev hayalime kavuştum ya; artık ben bir bahçe görgüsüzü olduğumu itiraf ediyorum..

Evden çok bahçe ile ilgileniyorum.. Biliyorsunuz ilk işim begonvillerimi dikmek oldu.

Sonra da aldım çapayı tırmığı, Allah ne verdiyse:) Her gidişimde tek kollu  acemi bahçevan olarak epeyce emek verdim. Daha  istediğim  hale gelmedi ama  bahçem  umut vaadediyor.
Şimdi de hamaklarda gözüm.. Öyle ya hamaksız bahçe keyfi olur mu? Hele şu  birbirinden güzel modelleri görünce..

Yorum bırakın

Filed under Bahçecilik, Begonvilli Ev Halleri, Botanik

Bir Cevap Yazın

