Begonvilli Ev Halleri

Sevgili dostlar, bugün sizlerle bahçemden görüntüler paylaşmayı arzu etmiştim. Ne var ki, emektar kameram bozuldu. Yeni aldığımı kullanmayı ise henüz öğrenemedim. Sabah bahçede çektiğim tüm resimlerin ışık ayarını yapamamışım. Net çekimler olmadı.

Neyseki içeride çektiklerim idare edecek kadar iyiceler.. Şu an penceremden gelen kuş sesleri eşliğinde sizlere yazıyorum. Bir yandan da The Drifters’dan çok sevdiğim Feelings(Duygular) adlı şarkıyı dinliyorum. Hava enfes, bahçemde güller açmış.. Daha ne isteyeyim.

Bahçede fotoğraf çekmeyi tekrar deneyeceğim. Şimdilik Begonvilli Ev’in mutfağından ve bazı sevdiğim köşelerinden görüntüler paylaşıyorum.

IMG_0438


Yorum bırakın

15 Mayıs 2012 · 10:22

Bir Cevap Yazın

