Pazar pazar Begonvilli Ev halleri

Antalya’nın en güzel halleri..

Ne kavurucu sıcaklar kaldı, ne de o nemli nemli sinsi soğuklar başladı..

Bahçelerde balkonlarda keyif yapmanın  tadına doyulmuyor.

Begonvilli Ev’de de sakin ama keyifli  günler yaşanıyor. Böyle  dediğime bakmayın abartılacak bir  durum yok aslında ama bizler  küçük  mutluluklardan keyif alan insanlar olduğumuz içindir bu halimiz..  Kendi çapımızda  mutlu  oluyor işte:))

Bakın şu kızımın keyfine ve söyleyin, haksız mıyım?  Baba  arka planda uzanmış  klasik müzik dinliyor, Jane de müziğin tadını çıkartıyor.

Komşum bu rengarek motifleri örmüş. Her bireri ayrı ayrı  güzel.  Arşivimde bulunsun diye bana hediye etti..  Şu ellerim bir iyileşse!!!

Bu  güzel bakır buhurdanlık ve mumluğu  bir kaç hafta önce aldım. Çok sevdim.

Bir kanalda ”Kek Savaşları” adlı bir şow izliyorum. Kağıtlı keklere bir imrendim ki sormayın. İşte bu da benim kağıtlı kek tarifim; fındıklı glazür kaplı cup cake. Kısaca tarif edelim: 2 bardak  beyaz un, yarım paket kabartma tozu, üç yumurta, bir bardak iri dövülmüş fındık, toplam 3/4 bardak tereyağ sıvı yağ karışımı, bir bardaktan bir parmak fazla şeker. ı çorba kaşığı  granül kahve,1 paket çikolatalı glazür, 1 çay bardağı süt.
Glazür ve süt hariç diğerleri klasik  sıralama ile  çırpıldı. 180 derecede 20-25 dakikada pişti benim kekler. Soğuyunca glazür paketinin üzerindeki  tarif i uyguladım ve ince dövülmüş fındıkla süsledim.
.

Ve bu da ”ne alaka !” dedirtecek türden bir fotoğraf. Bahçemizde her türlü mahlukat var Allah’a şükür. Bu yarasa yavrusu yolunu şaşırmış, sabahın kör karanlığında yere düşmüş. İtinayla alıp  ağaçlıklı  bir yere  götürüldü.

Atatürk’lü kitap ayracım ince zevkli bir arkadaşımın hediyesi. Anıtkabir’den alınmış.. Okumakta olduğum kitap; Ayşe Kulin’in ”Gizli Anların Yolcusu”.

Ve son olarak şu an dinlemekte olduğum müzik Natalie Cole’in ”Stardust” albümü..  Çok  hoş  şarkılar var..

Hepinize keyifli  pazarlar!

Yorum bırakın

Filed under Bahçecilik, Bahçem, Begonvilli Ev Halleri, Dekorasyon, Doğa Bilinci, Evimiz İçin, Hayvan Sevgisi ve Hayvan Hakları, Mutfağımdan, Nostalji

Bir Cevap Yazın

