Ellerim ve Kolum

Başım dertte sevgli dostlar,
 Uzunca bir süre sizlerden uzak kalacağım..
Merak edenler olur diye bu yazıyı zorlukla yazıyorum. Daha da önemlisi sizlerin de  başına gelebilir diye kaygılandığımdan,  uyarmak istiyorum.. Takipçilerim olan sizler de üretmeyi seven insanlarsınız. Aman dikkatli olun! Ellerinizi, kollarınızı zorlamayın ve bu rahatsızlıklarla ilgili  bilgi edinin!
Artık dayanılmaz hale geldiğiden dün yeniden dr.a gittim. EMG yapıldı..
Durum korkunç.   Sağ el çok kötü, sol eldeki sorun  da tahamül edilebilecek değerlerin üstünde çıktı.
Hastalığımın adı Carpal tunnel ve Cubital tunnel sendromları. Pazartesi diğer eve geçip annemin bakımı eşliğinde  yoğun bir fizik ted. sürecine gireceğim. İki elimde de atel var, hiç çıkarmamam gerekiyor.  Aslında ameliyatlık bir durum ama doktorlarım operasyon sonucundan emin olamadıkları için dört beş ay ellerimi hiç kullanmadan tedavi olmamı uygun  gördüler. Durum bu.. Çekeceğim sıkıntılar bir yana Minik Jane ve Colette’im  yeniden  apartman dairesine hapsolacaklar  diye kederliyim.  Biber’im ise hiç apartmanda yaşamadı, onu  komşuma emanet edeceğim. Tabii ki çok özleyeceğim.
Benim için dua edin sevgili dostlar;  çünkü buna ihtiyacım var. Ben de tüm  hastalara ve ağrısı acısı olanlara  acil şifalar diliyorum..  Sizlerle tekrar birlikte olmak umudu ile sevgiler, selamlar..Not: İçten ve son derce nazik yorumlarınız bana moral veriyor. Tek tek yanıt yazamadığım için bağışlayın lütfen!

5 Yorum

Filed under Ruh ve Beden Sağlığı, Sağlık, Yaşamdan

5 responses to “Ellerim ve Kolum

  1. colette60

    Sevgili komşum asıl olan sağlığınıza kavuşmak ,biz buradayız bir yere gitmiyoruz ama haber verdiğiniz için teşekkürler; sizi merak ederdik tabii …
    Lütfen daha kötüsüyle karşılaşmamak için sorun daha da büyümeden çözmeye odaklanın . Üretken bir insanın ellerini kollarını kullanamaması gerçekten de can sıkıcı. Fizik tedavi sürecinde kısmi iyileşme oluyor ama önemli olan kurallara uymak. Yoksa tedavi boşa gidiyor.
    Diyeceksiniz ki ,”benim yaşam tarzım bu ,hareketli olmaya mecburum” . Bir süreliğine sevgili komşum lütfen biraz sıkın dişinizi. Bunu bir tatil olarak düşünün.
    Şimdiden geçmiş olsun dileklerimle!
    Bizden size kucak dolusu sevgiler selamlar!
    Not;lütfen cevap yazmak için kendinizi zorlamayın.

  2. orwellsfarm

    Çok geçmiş olsun diyor, acil şifa diliyorum.Ankara’da olsaydınız ya da ben Antalyada olsaydım kedilerinize siz iyileşinceye kadar büyük bir mutlulukla bakardım. Yakın bir arkadaşım da yıllardır bu dertten muzdarip ve ameliyat olmaktan da çok korkuyor, operasyon sonrası ellerinin hareketsiz kalması riski varmış.Ancak eğer çok gecikirse, bu kez de sinirler iyice sıkışmış olacağı için ameliyat da işe yaramayacakmış.”Hanım hastalığına yakalandım, ellerimle hiçbir iş yapmamam, hiç eşya taşımamam gerekiyor,” diye üzüntüyle gülümseyerek açıklamıştı.Lütfen cevap yazmaya kalkmayın, umarım tedaviniz ümit edilen faydayı sağlar ve biz dostlarınız da yazıp çizdiklerinizden mahrum kalmayız. Tam bunları yazarken, kedi kızım sevda da gelip masanın üstüne oturdu, onun da geçmiş olsun dileklerini iletiyorum.Nazlının ölümünün ardından Sevda bana Nazlı ile ilgili yazdığım kitapta editörlük yapıyor…

  3. tülin demirgüneş

    İsmet Hanımcığım,
    Her ne olursa olsun sizin yüzünüzdeki sıcak gülümseme ile vardiğiniz enerjiler size geri dönecek yapılacak tedavi ile şifa bulacaksınız inşallah…..Umut her zaman var olacak bunu bilensiniz biraz yavaştan alın hayatınızdaki diğerleri….çünkü onlarla haşır neşir olabilmek için tekrar biraz sabır…….sağlığınıza kısa sürede kavuşmanız ümidiyle geçsin gitsin dertleriniz…..sevgiler

  4. Tülin Demirgüneþ

    İsmet Hanım merhaba,Umuyorum tedavi süresinde şifa bulmuş ağrılarınızla vedalaşmışsınızdır…Öğretmenler Gününüz mutlu ve sağlıklı kahkahalarınızla geçsin.Sizin yeniden ekranımızda çiçeklenmenizi sabırsızlıkla bekliyorum….Sevgilerimle,Tülin Demirgüneş ve babişi

  5. Zarif yorumlarınızla verdiğiniz moral desteği için hepinize yürekten teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

