Kemal Atatürk İmzalı Kahve Fincanı

O’nun imzası olan kahve fincanından kahve içmek keyifli olurdu. Atatürk’ün kahve içmeyi sevdiğini okumuştum. Bir porselen markası bunu  değerlendirmek istemiş, bu ürünü piyasaya  sunmuş bile. Bu imzayı ticari amaçla ürünlerde kullanmanın  hukuki boyutlarını bilemiyorum. Umarım bu yolla para kazananlar telif  ücreti ödüyorlardır. Hatta bu ücretin Atatürk’ün kurduğu vakıflara  ödenmesinden yana gönlüm. Hiç bir şeyin düzgün gitmediği bir ülkede bu tür beklentiler çok ütopik olsa da bunlar geçiyor içimden.  Bir de gözden kaçırdıkları  bir detay aklıma geldi. Bildiğim kadarı ile  Rahmetli öz be öz Türk kahvesi severmiş.  Bu fincanlar ise düpe düz espresso fincanı. Daha göze çarpıcı olsun diye tercih edilmiş besbelli.

Her neyse, zarif  fincan takımlarının resimlerini görünce mutlaka almalıyım dedim ve araştırmaya başladım. Bu ürünün  farklı alışveriş sitelerinde farklı fiyatlarla satıldığını gördüm.  Bir de şehirdeki mağazalara  bakayım dedim.  Henüz şehre inemedim.

Yorum bırakın

Filed under Alışveriş

Bir Cevap Yazın

