Harika Bir Gün

Bugün burada, öğleden sonra hava sıcaklığı 20 derecenin üzerindeydi. Önümüzdeki aylarda bu harika havaları  çok arayacağımızı bildiğimden, şu günlerin her anını değerlendirmek istiyorum.
İşte bu nedenle yürüyerek sahile indim. Lara sahilleri  muhteşemdi.

Sahile ulaşmak için bu muhteşem yolu yürüyoruz. Saate bakmadım ama on onbeş dakika sürüyor sanıyorum.

Plajların başlangıcına ulaşınca TRT Antalya Stüdyoları Tesislerinin önünde bu dekoratif arabayı göreceksiniz.  Bir kaç adım sonra  kumsaldasınız.

Ve bakın beni orada kimler karşıladı:

 
Derken arkadaşı da geldi. Bunlar sevgi delisi sokak köpekcikleri. Belediye tarafından kısırlaştırılmışlar.  Durumları da iyi görünüyordu. Çok  mutlu oldum:)
 
 
 
Benimle sahile kadar geldiler. Oynadık, yürüdük..
 

 
 
 
Deniz ve kumlar muhteşemdi…
 
 
 
Yorum bırakın

Filed under Antalya, Hayvan Sevgisi ve Hayvan Hakları, Yaşamdan

Bir Cevap Yazın

