Bebeklerimiz Büyüyor!

Bebekler bir haftalık oldular. Dün ikisinin gözlerinin açık olduğunu gördüm. Gri mavi boncuk gözleri var ancak değişeceklerini tahmin ediyorum. Anne  enfes yeşil gözlerini bakalım hangisine vermiş..

 Pofuduk anne mükemmel bir performansla gece gündüz emzirmeye devam ediyor.

Bu arada veteriner kontrolünden geçtiler  ve Pofuş parazit tedavisi oldu.

Yuvalarından çıkıp biraz dolaşmasını, ihtiyaçlarını gidermesini istiyorum ama aklı hep yavrularında, bir kaç dakikalığına çıkıp tekrar giriyor. Havlularını değiştirmek, ara sıra olan çiş kazalarından sonra steril hale getirmek de bana düşüyor. Bu işlemler sırasında bir ayakkabı kutusuna aldığım yavruları için kaygılanıp çıldırıyor sanki. Etraflarında dönüp, sabırsızlanıyor. Öyle tatlılar ki, hiç zor gelmiyor bu işler bana..

2 Yorum

Filed under Begonvilli Ev Halleri, Hayvan Hakları, Hayvan Sağlığı, Hayvan Sevgisi ve Hayvan Hakları, Yaşamdan

2 responses to “Bebeklerimiz Büyüyor!

  1. Bu işler bana da hiç zor gelmiyor ama sonrasında onlardan ayrılmak çok zor oluyor !
    Sağlıkla büyüsünler güzel güzel yuvalara gitsinler inşallah!

Bir Cevap Yazın

