Bir Anne Altı Bebek

Daha önce sitenin istenmeyen iki köpeğinden söz etmiştim.

Ama beterin beteri var dedikleri de varmış..

  Hamile bir Golden kırması sitenin  başka bir köşesine  sığınmış ve doğum yapmış. Bana uzak oldukları için görmemiştim. Altı bebeği ile deyim yerinde ise çile içinde yaşıyor.
  
En büyük sorunları açlık değil; çünkü açlığa çözüm bulunur. Asıl sorunları çevredeki insanlardan gördükleri eziyet. Diğer ikisi gibi  bunlar da istenmiyorlar. Anne  sürekli  taş ve sopa ile kovuluyor. Evet açlık da çekiyorlar. Beslememize izin verilmiyor.  Aslında  onları beslemek gibi geçici çözümlerin  işe yaramadığını biliyorum. Yine de an  itibarı ile  annenin ve yavrularının  doyurulması gerekiyor. Bu durumda da hayvanları istemeyenlerin hedef tahtası durumuna düşüyorum. Koca sitede  bu durumdaki hayvanların koruma altına alınması, kısırlaştırılması için  barınakla iletişim kuran, durum takibi yapan ben ve arkadaşımdan başkası yok.
Az önce sitede yaşayan hepi topu üç hayvan severden biri telefon ederek beni çağırdı. ”Dün gece  yağmurda ıslanmışlar. Üstelik aç olan  bu aile çok zor durumda, gel  bir şeyler yapalım”  diyordu. Nasıl duyarsız kalabilirdim?
Evde hazırladığım  yiyecek karışımını alıp gittim. Ancak  hayvancıklar daha ilk  lokmalarını yerken yakındaki evlerden birinden çıkan yaşlı bir kadın  azarlar tarzda konuşmaları ile sinirlerimi alt üst etti.
Pazartesi günü anne ve yavruların alınması için girişimlerde bulunacağım. Yuva arayışlarının işe yaramadığını bildiğim halde  ”belki!” diyorum.. Belki  bir hayvan sever  yardımcı olur, hiç olmazsa bir kaçı  yuva  sahibi olur.. Çok üzgünüm çook!

Yorum bırakın

Filed under Begonvilli Ev Halleri, Hayvan Hakları, Hayvan Sağlığı, Hayvan Sevgisi ve Hayvan Hakları, Sokaktaki Canlar

Bir Cevap Yazın

