Yardımlarınız İçin Teşekkürler!

2169657ova0ug03z7

 

İstanbul’dan Ayşegül Hanım, Ankara’dan Selim Bey!

Sizlere yürekten teşekkürler.

Bir kaç gün önce Ankara’dan bir dostun yardım isteyen sesini duydunuz. Bu kışta kıyamette, parkta, aç kalan köpeklere tek başına bakmaya çalışan genç bir  hanımın sıkılarak, üzülerek bana yansıttığı çaresizce seslenişini duyurmuştum size.

İşte bu iki dost ilgilenmişler ve aramışlar. İmkanları elverdiğince yardımlarını ulaştırmışlar. Ayşegül Hanım’ı tanıyorum.

Hobi Pazarım adlı bloğun yazarı. http://hobipazarim.blogspot.com/2013/12/yatak-ortusu.html

Selim Bey’i ise tanıyamadım.  Bize yazarsa kendisini tanımaktan onur duyarım.

Her iki dosta da selam ve sevgiler bizden. Sokakta yaşam savaşı veren canlar adına…

Daha önceki  duyurumuzu görmemiş olanlar için çağrımızı yineliyelim:

glyasci@hotmail.com


Tel: 05438163402

Hadi, arayın lütfen. Küçük de olsa bir katkınız olursa seviniriz. Bebek köpekler de var mama bekleyen.

Emin olun yapacağınız  en küçük  yardım bile çok makbule geçecektir. Duyarlı yüreklerinize şimdiden teşekkürler..

Ayrıntılar burada:Ayrıntılar Burada(Tık)

Yorum bırakın

Filed under Can Dostlarım, Hayvan Sevgisi ve Hayvan Hakları, Sokaktaki Canlar

Bir Cevap Yazın

