Yeniden Merhaba

Uzun süre ara vermek zorunda kaldığım  bloğuma yeniden yazabilmek mutlu etti beni. ”Kaldığımız  yerden devam”diyorum.

Minik Minik Bahar Dokunuşları

 

İlkbahar kırlarda ve bahçemizde boy gösterirken, minik dokunuşlarla evimizde de yaşayalım bu güzelliği dedim.

Tığ işi ile çiçekli kumaşlar birleşince bu neşeli bardak altlıkları ortaya çıktı. İki kat kumaş arasına elyaf koyarak çalıştım. Büyükçe bir çay tabağını kalıp olarak kullandım. Çizdiğim dairenin üzerinden zig zag ayarınının üçüncü aşamasını  1 konumuna getirip boydan boya sarma  denilen dikiş tekniğini uyguladım. Sonra da tığ işi çalışmasına geçtim. Denemek isteyene kolay gelsin.

Küçük bir not düşmeden edemeyeceğim; kocaman battaniyeler örerdim bir zamanlar. Şimdi bunlarla bile mutlu oluyorum ama yine de her denememde sıkıntı yaşıyorum. ”Önce sağlık” diyelim..

 

 

 

 

 

 

 

Yorum bırakın

Filed under Crochet, Elişleri, Hobilerim, Uncategorized

Bir Cevap Yazın

